Support
Support

Uiteraard kunt u, als onze klant, rekenen op onze ondersteuning. Deze ondersteuning kan worden vastgelegd in een supportcontract. Daarmee bent u ook verzekerd van informatie over updates en nieuwe releases.

Als er iets mis gaat in uw productiesysteem heeft dit ook een effect op onze software. Hoewel dit strikt genomen niet onder de verantwoordelijkheid van EDI Networks valt, denken wij graag mee over een oplossing.

EDI Networks biedt verschillende vormen van ondersteuning:

  • Telefonische ondersteuning
    De helpdesk van EDI is te bereiken op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur.
    Telefoonnummer: 0492 – 66 77 05
  • Internetsupport
    U kunt 24 uur per dag een e-mail sturen naar onze helpdesk: Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.
    U krijgt binnen één werkdag een reactie.
  • Remote support
    Door EDI voor korte tijd toegang te geven tot uw computer, kan er sneller geïnventariseerd worden waar het probleem ligt.
  • Hulp op locatie
    In bepaalde situaties bent u het best geholpen wanneer we bij u langskomen.




[ Vorige scherm ]